To je v cajku, bro

Som strašne unavená. Nedokážem dopísať ten článok, ktorý som chcela. Je príliš ťažký, na moje súčasné rozpoloženie.
Po seanse so Zajacom mi to doplo, ja to musím urobiť. Ja jednoducho nie som typ človeka, ktorý robí normálne veci a žije normálny život. Ja som tá, ktorá sa smeje divným veciam. Hrobárova Dcéra
Nedokážem dopísať ten článok, som tak strašne zamilovaná, že to snáď ani nie je možné.
Mám len jedinú otázku: V ktorom bode som to posrala, kurva!??
Už som si v duchu chystala plány ako sa vysrať na chlapov a užívať si svoj život. Predstavu vzťahu a lásky som hodila do veľmi, kurva akože neuveríš ako veľmi hlbokej priepasti zabudnutia. Vysterilizovala svoju dušu od akýchkoľvek blbých predstáv a čokoľvek už len ľahko romantické scenzúrovala.
A ja sa proste musím zamilovať ako ešte nikdy v živote.
Pocity, ktoré v sebe mám sú neopísateľné. Keď to celé začalo, tak som sa nedokázala brániť. Len som stala vo svojom myšlienkovom paláci a sledovala ako sa do neho sťahujú tie zvláštne veci. Ako si tam ON urobil miesto a zaplnil každý voľný priestor.
Ako prenikol cez moje hradby? Ako to KURVA dokázal?
Som rozpoltená mnohými spôsobmi, som rozkrájaná ako melón.
Moje logické ja je v šialenom kŕči. Toto je tak abstraktná a neuveriteľná situácia, že keby nebola moja, tak jej neuverím.
Už mi tu chýba len Lochnesska zo South Parku, čo by si opýtala TRI PADE...

Roztrieštená na sračky z chlapa, ktorého nikdy nevidela.
Milujem tú jeho divnú Dušu
Chcem ho!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky