Sladučké Mladé Duše

Aby bolo jasné už na začiatku, nie som žiaden úchylkár!

Pristihla som sa ako sa rozplývam nad mladými dušičkami tu na blogu. Mladí Páni a Mladé Slečny mi vykúzľujú úsmev na tvári. Fascinujú ma všetky tie krásne Mladé Duše.
Ste takí chutnučkí! Mladí a nevinní.
Možno už starnem a mením sa v hriešne monštrum. Možno som našla krásu aj na opačnej strane spektra. Nepodstatné.
Páči sa mi tá nevinnosť, tá ľahkosť bytia, ten neskazený spôsob myslenia.
Na mladosti je niečo neodolateľné. Nie žeby som bola stará bačkora ale mojich 16. bolo už sakra dávno.
Ťažko sa to opisuje ale ste úžasní a tie vaše komentáre žeriem. Neberte to nijak v zlom ani nijak ponižujúco. Jednoducho prijmite fakt, že ste v mojich očiach úžasní.
Je to môj subjektívny názor, nie je to objektívna realita. Jo, objektívna realita neexistuje ale to je detail.
Užívajte si svoj čas, robte hlúposti, neriešte nezmyselnosti...
Je zbytočné to písať ale musela som. Asi som dospela do bodu, keď ma úprimne fascinujú osoby staršie i mladšie. A vlastne, ja som unesená zo všetkého :)

Komentáre

Obľúbené textové zvratky