Orgazmus skoro ako za trest

Neviem, či to bolo včera alebo predvčerom, keď som si pri prechádzke spomenula na jeden tragikomický fakt. Netuším, ako som na to mohla zabudnúť ale evidentne sa to dá.
Slovné spojenie: Zmiešané pocity v tomto bode dostáva nový rozmer.
Môj psychopatický ex bol v posteli strašné drevo. Kovadlina je výstižnejšie pomenovanie ale zas, čo by som chcela od psychoša s aspergrom...
Sex s ním bol príšerne monotónny a nudný. Len dnu, von, dnu, von a tak stále dookola. Vtip bol v tom, že bol natoľko monotónny až ma urobil. Orgazmus sa dostavil veľmi rýchlo a to nepatrím práve k ľahko urobiteľným. Potom som však znudene hľadala pavúky v rohoch či riešila v duchu globálne otepľovanie a čakala, kedy bude Done.
Raz sa ma uprostred počítania pavúkov opýtal: Keď existujú ručičkové hodiny, môžem vymyslieť nožičkové!?
V tom momente som pochopila, že nie je normálny...
Orgazmus je skvelá vec ale sú momenty, keď je to viac na škodu. A to som si myslela, že orgazmus nemôže byť nikdy nemiestny...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky