Ľahko neštandardná

Fajn, dostali ste ma! Je čas sa priznať... Teda lepšie povedané sa zasmiať.


Najprv na mňa vyskočil článok s recenziou na nejaké rúže a "zaručené" tipy ako zatočiť s problematickou pleťou.

Jo, vvybehla mi káva nosom ako som sa začala smiať.
Vraj to ženy bežne robia. Také tie veci ako make-up, nákup farbičiek na ksicht a podobné ptákoviny.
Fajn, v tomto bode absolútne zlyhávam. Nemám potrebu sa maľovať, nechce sa mi a ak sa mi chce, tak mi to zaberie max. 3 minúty aj to je to len bb krém zo slimákov, riasenka a rúž... OK Bye.
Mojou najväčšou starosťou je, že mám dve kvalitné špirály, ktoré som dostala a majú dátum spotreby 2018. Ako to mám sakra stihnúť?! Hej no, kozmetiku si nekupujem. Beznohý si tiež nekupuje topánky.


Ako nosiť ružovú!

ČOŽE? To sa farby nejak špeciálne nosia? Že ja som zas niečo nepostrehla. Musela som si vyrobiť strašný trapas, keď som išla von ako Kurt Cobain v sukni. Dokonca som mala ponožky v Croksoch. Môj život je v troskách!
Neviem ako to majú ostatní ľudia ale ja už som vyrástla z toho aby som bola vždy dokonale zladená a absolútne top. Pohodlie nadovšetko! Teda aspoň v mojom svete sú ponožky v Croksoch absolútne v poho a prehistorická flanelová košeľa k sukni je vrchol pohodlia. Ono v obchode zvyknem platiť peniazmi a nie výzorom a psovi je absolútne šumáč v čom idem na prechádzku.
Úprimne: život je príliš krásny na to aby som mrhala čas dokonalým zladením na vyvenčenie psa či vôbec stratila sekundu tým, že čo si o tom pomyslí niekto iný.


Vraj ženy čítajú ženské magazíny.

Fúha, ja radšej čítam vedecké alebo aspoň pseudovedecké magazíny a teším sa z každého nového objavu. Dnes som si pri čítaní >tohto článku< uvedomila, že som ľahko neštandardná. Odkedy mi despotický Facebook zmazal účet, nesledujem ani dianie vo svete. Takže sa len mimochodom dozviem o Francúzsku a Turecku.
A úprimne je mi dianie vo svete ukradnuté a ani ma to nezaujíma...


..ľahko nezapadám do priemeru...
A je to skvelý pocit :)

Komentáre

Obľúbené textové zvratky