Boh musí milovať hlupákov, keď ich stále vyrába

Sú momenty, ktoré ma dokážu dostať do hlbokého zamyslenia alebo aspoň bližšie k túžbe vyhubiť ľudstvo. Ľudstvo si túto moju túžbu nemusí brať nijak osobne, je to len túžba.

Ako som už spomínala, svoj Hárem som zrušila ale je to ako súboj s niekým, kto sa za nič na svete nechce nechať pochovať. Zakaždým sa niekto pokúša vyliezť z rakvy a mňa už nebaví mlátiť ich lopatou. Je to otravné a čím viac ich bijem, tým viac sa snažia. Reverzná psychológia v praxi.
Posledné mesiace som bola pre Pánov skoro neviditeľná.
Ty žiješ? Fajn
Nejako však zavetrili, že Hrobárku im berie niekto iný. S ľahkou dávkou cynizmu možno povedať, že ako malé deti: najviac chcú tú hračku, ktorú má niekto iný. Čo tam po tom, že ju sami odhodili.
Pán Uniformovaný ma volá na rande a jeho odhodlanie je neuveriteľné. Mám si vybrať aký alkohol, vymýšľa plán na stanovanie atď... Zrazu pre neho nemožné neexistuje a snaží sa všetko pripraviť tak aby som mala čo najviac pohodlia aj napriek svojmu handicapu.
Sánka dole!
Predvčerom som po sakra dlhej dobe písala Pánu Urodzenému, že či je pravda, že sa chystá do Číny. Odpísal, že nie, že už tam je. A s neuveriteľnou slušnosťou, bez jeho typického Cynizmu a opovrhovania sa ma opýtal, či mi má niečo doniesť.
Prvý krát po troch rokoch otázka z ktorej má vážne hodilo dvakrát o zem.

Krv mi začala ľahko vrieť. Ako to len vedia? Ako to vycítia, že už nie som viac na slobodnej nohe a kamarátsky sex skončil (jo, ten skončil ešte skôr ako som sa stala zadanou)? Prišlo mi to neúprimné a hnusné. Hej no, z mojich úst je to ako veľmi nepodarený vtip ale ja som nikdy nič nepredstierala. Teda ak nerátam môj ex vzťah ale to je o inom a inokedy.

Zvedavosť mi nedala a tak som sa opýtala svojho Milovaného Pána.
Prečo, keď si single, tak o teba nezakopne skoro nikto ale akonáhle si vo vzťahu, tak sa na teba všetci lepia???
Dostala som krátku a výstižnú odpoveď:Ľudí priťahuje, keď vyžaruješ pokoj, šťastie a vyrovnanosť.
Fajn, posledné týždne som ako Gama Žiarenie. Tak či onak musím zakňučať, že mi je tento fakt nepríjemný. Nevyžiadaná pozornosť môže byť pre niekoho príjemná, mňa však otravuje.
By ma zaujímalo ako dlho budú Páni vyliezať z tej rakvy.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky