99% Vesmíru je prázdne miesto

Je to len ilúzia plnosti, pre jednoduchšie chápanie obmedzených myslí. Svet okolo mňa je len kulisou aby to nebolo tak prázdne. Jasné, ľudia okolo mňa sú reálni ale sú pre mňa nepodstatní, ako jeden šumiaci list v nekonečnej korune stromov. Navzájom sa vnímame ale nikdy nenastane prienik, žiaden kontakt, len okolo seba obiehame.
To je to, čo nemôžem ovplyvniť. Nemôžem zastaviť vojnu v Sýrii, nemôžem zachrániť dažďové pralesy. Môžem ovplyvňovať len to, čo je pre mňa pravé a absolútne. A to som ja a môj svet.
Môj život teda patrí len mne a môžem s ním naložiť ako chcem. Je to môj súkromný vesmír v ktorom som bohom, ktorý tvorí a ničí. Ja som sa rozhodla byť šťastná a užívať si život. Je to len o mne, mojich rozhodnutiach a mojom chcení. Nie som tu pre to aby som naplňovala cudzie očakávania. Nie som tu od toho aby som bola dobrou dcérou a skvelým zamestnancom. Chcem si len užiť túto skvelú jazdu, ktorá sa volá život.

Mám nekonečné množstvo možností, nemožné neexistuje.
Teda až na to, že by som si želala živého dinosaura, to by mohol byť problém.
Čo viac si priať?
Mám život s jeho nekonečnou krásou a nespútanosťou.
Môžem si vytvoriť svet podľa seba. Môžem čokoľvek, čo si zažiadam.
Milujem toto poznanie, ktoré mi dáva krídla.
Milujem každú sekundu svojho bytia a pritom čas neplynie.
Milujem fakt, že 99% Vesmíru je prázdne miesto...
...prázdne ale popretkávane energiou

Komentáre

Obľúbené textové zvratky