Háremu je koniec

Aký je ten život premenlivý a zvláštny. Aké nečakané zvraty prináša.

Hárem už neexistuje, rozložila som ho a spomienky na toto obdobie s láskou objímam.

Mám pocit, že som sa za posledný čas zmenila. Už mi nestačí to, čo mi stačilo. Chcem viac, hľadám viac a už sa nehodlám zapodievať s bláznami, čo sú stratení viac ako ja. Chcem byť len šťastná, na chvíľu počúvať cudzie srdce a ísť zas ďalej. Nechcem byť niekoho cvičný terč, nechcem znášať hrubé správanie nevyrovnanej osoby. Nemôžem do nekonečna dávať a nedostávať nič.
Mám chuť ich posledný krát objať a nechať ísť. Dali mi veľa, no je čas ísť ďalej aj keď to nebol môj zámer

Bolestné poznanie. Vývoj sa však zastaviť nedá.
Nech už idem akýmkoľvek smerom, posúvam sa inam.

Nepovedala by som, že to mnou tak otrasie. Že to bude také náročné a predsa. Neostáva mi nič iné, len sa oprášiť a pokračovať v ceste.

Ako vyzeral Hárem:

Treba jasne definovať chlapov. To vieš, aby sa nám neplietli jak lízatko do vlasov.
Pán Urodzený
Pre mňa jedna veľká podpásovka. Suchár, ktorý nie je suchárom, len taký dojem budí. Väčšieho cynika som ešte nestretla. Brutálny sarkastický suverén ale v posteli neskutočný guru. Po viac ako roku som zažila orgazmus práve s ním. Mám rada jeho lekcie z orálu i keď moje mandle sú po tom často dosť otlčené. Drží si prvenstvo v tom, že ma ako prvý a jediný prehovoril na anál (ktorý som si celkom obľúbila), sex v prírode (och áno, leto, deka uprostred poľa a len my!!!) Už len pri pomyslení na neho vlhnem.

Pán Bohatý
Týpek s luxusným autom a tučným kontom. Vysoko inteligentný s triezvym pohľadom na svet. Niekedy až príliš premýšľa ale jeho prítomnosť mám rada. Na začiatku sme sa priťahovali ako magnety. Párkrát sme skončili v posteli. Jeho prvenstvo je, že ma ako prvý pri sexe škrtil (och, to bola ale iná brutalita, keď som sa bála, že budem mať na krku modriny..... ale silno vzrušujúce)..... A tá najpodstatnejšia vec: ten jeho GIGANTICKÝ penis! Nikdy nezabudnem tú jeho vetu, ktorá ma mala varovať (on mi nič nepovedal a ja som v tme nič nevidela...): "Ak to bude bolieť, tak povedz".... Aj keď teraz, dostávam chuť už len pri spomienkach na to brutálne nabodávanie na jeho obrovský kôl.... Jáááj!

Pán Bohatý ma hodil cez palubu... Ale pre poriadok ho tu nechám, keďže zohral dôležitú úlohu v mojom živote.

Pán Štýlový
On je jednoducho stelesnením dokonalosti. Štýlový muž s nádherným telom, milovník cestovania a Bohém. Dlho som neverila, že takýto nadpozemský chlap by ma niekedy chcel pretiahnúť. Ale je to len o tom.... Najprv decentný pohár vína a potom rozbíjačka v jeho posteli (kde som už mimochodom stratila gumičku do vlasov). K nemu si chodím zvýšiť ego... A to jeho telo, ktorého sa môžem dotýkať. Mňam!

Pán Uniformovaný
Môj vrah, ktorého poznám už viac ako pol roka. Tú uniformu myslím smrteľne vážne, keď som ho v nej videla, roztúžila som sa. Je taký dvojtvárny. Ak má v trubke, tak vyzerá, že by som o neho ani kradnutý bicykel neoprela. Keď má náladu, vyzerá, že sa mi z neho kolená podlamujú. Zbožňujem ten jeho sladký úsmev. V posteli nie je žiaden preborník, taký normál. Teda, až na tú čarovnú vec, ktorá z neho vyžaruje a sex s ním je zrazu čosi neodolateľné, čoho sa nedá nabažiť.
Furt si pri ňom spomeniem na to ako ma lámal a na to, ako som ráno vstala strapatá, rozbitá a tak spoznala jeho syna.

Pán Jemný
Poznáme sa pár rokov. Najprv chcel on mňa, potom ja jeho. Len to malo vždy nejaký zádrhel. Na nejaký čas sme sa odmlčali a potom sa objavil. Posteľový guru, ktorý spokojne vydrží na jedno kolo držať aj hodinu. A to jeho brutálne namakané telo. Pri ňom som ako sklenená ruža vo zveráku. Spokojne by mi jedným šmahom rozlámal sánku natrikrát. A pri tom je mierumilovný a nežný. Ako Kráska a Zviera. Ako prišiel, tak odišiel....

Komentáre

Obľúbené textové zvratky