Zmeny rotujú jak vír

Práve som sa vrátila z Lesa vypečaná jak bábovka. Noc za všetky drobné, keď sa vesmír ohne a posunie ťa na správne miesto. Tam, kde to beží v iných otáčkach.
Cestou busom ma napadol divoký obraz, ktorý sem musím dať.

Na začiatku si ma lámal aby sme vybehli von, trocha sa spoločensky vyžiť. Nemala som náladu ísť medzi ľudí a tváriť sa kompatibilne so spoločnosťou. Ale nakoniec si ma ukecal, že chvíľu posedíme, niečo popijeme a pôjdeme potom objavovať hlbiny v nás. To hádam zvládnem, predstava ako ťa skúmam v posteli je dostatočná motivácia.
Začína to fajn a prvotný odpor opadá. Začínam byť rada, že som šla. Všetko sa vyvíja ako má a ja sa snažím preniknúť bližšie k tvojej duši. Problém už je blízko!
Medzi tvojimi kamošmi tróni na vrchu pozornosti nakoksovaná piča. Mother of God, tak dobre to začalo a teraz toto? Si robíte srandu...prosím.
Stále len rozpráva, rozpráva, rozpráva. Rozpráva lebo je DeLuxe nakoksovaná a ty jej to žerieš. Sen o krásnej noci sa rozplýva v cynizme života. Neveriacky sledujem ako žerieš jej primitívne kecy. To už nie je primitívnosť ani jednoduchosť, taký stav už hraničí s psychiatrickou diagnózou. Možno len sú tie kecy natoľko prepracované, že sú v inej úrovni ako ja.
Fajn, nie sú... nebudem si predsa zľahčovať túto debilnú situáciu.
Kým ona rozpráva ja som duchom v lese. Je jednoduchšie presunúť ducha ako telo. Rozpráva, rozpráva, rozpráva a ja sledujem ako krkavce trhajú uhynutú srnu. Čierne perie ostro kontrastuje s bielym snehom.
Pokus ustáť situáciu zlyháva. Toto nedám, nie v zdraví. Zvažujem pre a proti, nechcem vyzerať ako asociálna hysterka ale toto pôjde leda tak do Pána.
Dvíham sa a pútam tvoj pohľad. V tvojich očiach preblesknú myšlienky. Chceš ma stopnúť, že som antisociálna, že preháňam a nedokážem sa prispôsobiť, mám komplex menejcennosti... Možno niekde hlboko vidím malý kúsoček, kde si pripúšťaš chybu.
"Ráno mám nejaké vybavovačky. Tak sa majte" a odchádzam s pocitom, že som idiot. Fungujem v iných otáčkach a downgrade nepripadá do úvahy.

Občas nedávam, kde beriem tie obrazy. Možno v tých paraleloch kam sa chodím prechádzať. Možno tu tie obrazy boli odjakživa ale všimla som si ich až nedávno.

Vitaj v iných realitách!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky