Plány sa menia ako počasie v horách

Pán Uniformovaný ma dnes pozýval na vodka párty s putami a psychologickým sedením. Len sa akosi prestal ozývať... Už tri hodiny mlčí, tak na to kakám.
Zajko ma pozval do lesa, tak balím saky paky a utekám... Trošku relaxu, keď sa cítim ako ohrdnutá milenka. To je pocit podobný atómovke pred tým, než vyhubí pol kontinentu. Takže radšej ten mier v lese.
Dáme chill na balkóne, pokecáme o možnom aj nemožnom. Užijem si prítomnosť skvelého človeka s ktorým si rozumiem aj keď sme nekompatibilný. Bytie bude reálnejšie a viac tu a teraz ako kedykoľvek pred tým. Budem spať v jeho posteli a on ma použije ako živého plyšáka. Nie je v tom žiaden sex, žiadna erotika. Iba prostá túžba po bijúcom srdci a teplom tele. Strašne sa teším aj keď to nebol plán.
Zajo mi jednoducho napísal, prehodnotila som situáciu a naplánovala trasu.
Mier s vami!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky