Muží v zajatí nesprávnych predstáv

V istom momente som si uvedomila, že vidím mužov ako chodiace bytosti bez citov a nálad. Ani neviem, kde sa ten pokrivený pohľad na nich vzal. Možno som sa stala obeťou doby a uverila klamstvám. Všade sa píše a hovorí o tom akí by mali byť.
Už od malička im hovoria, že chlapi neplačú. V magazínoch čítajú ako majú byť tvrdými alfa samcami bez citov, že záleží len na tvrdých svaloch a plnej peňaženke. Vo svete tvrdej konkurencie nesmú prejaviť city a ísť za svojim cieľom aj cez mŕtvoly.
Pristihla som sa, že ich sama určitým spôsobom vnímam takto.
A potom som zbadala slzy lesknúce sa v očiach, zranené srdcia schované pod maskou s nápisom "Muž".
Vpustili ma do svojich svetov, odhalili kúsok svojho vnútra a ja som zbadala smútok z nevydarených vzťahov, životné tragédie, sklamania i prehry na plnej čiare. Uvidela som smútok i bolesť, ktoré pohli mojim vnútrom.
Do čoho sme ich to zavreli?!

Zhlboka som sa nadýchla....
Všade čítam o tom, ako si chlap nájde ženu len na sex a potom ju odkopne.

Až ma pichlo.
Moje zoskupenie pánov.... au

Vo svete, kde muži nie sú bezcitní sa oni môžu stať tými odkopnutými a zneužitými.
Odrazu cítim väčšiu zodpovednosť voči pánom. Nie sú to len moje hračky a nikdy sa k nim tak správať nehodlám.
Objavila som ich citlivé vnútro a o to viac ich objímam a zahrňujem dotykmi.
Všetci túžime po troche lásky, po troche pozornosti a záujme o drobnosti.
Nemám kúzelnú paličku, nedokážem vyhladiť staré jazvy a uzdraviť ťažké zranenia. Môžem len s láskou objímať a byť tu, keď ma potrebujú.


Zahoďme ilúzie a mylné predstavy. Osloboďme sa od zažitých stereotypov.

Aj pod mohutnou hruďou bije krehké srdce.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky