Mám ťa v hrsti!

Vyliezla som z horúcej vane a odovzdala sa myšlienke. Sledujem úlomky tvojho dieťaťa a topím sa v hlbinách bez zmyslu.
Podľa tvojho i môjho plánu sa mám tváriť odovzdane. Nechávam sa unášať rytmom tvojho nápadu a snažím sa neexistovať. Padám do hlúposti a rodím sa v poriadku. Nechávam sebou manipulovať, zatiaľ čo si myslíš, že ma ovládaš.
Upadám do slepoty zatiaľ čo sa hráš na moje oči.
Povieš jediné skurvené slovo. Jediný krivý nádych a do konca života si ma budeš pamätať.
Stratím sa v tme a poviem bratom spravodlivosti ako vyzeráš, kto si a ako vyzerá tvoj deň. Ukážem im tvoje slabiny, miesta, kde sa hráš na bossa a tie, kde ma škrtíš.
Dostanú fotografie s ktorými si ťa nikdy nespletú. Budú ti lámať ruky i sánku. Rozmlátia ti ksicht na ementál. Budeš ďalšie tri týždne piť slamkou a preklínať moje meno. A každý deň sa na teba budem pozerať. Každý deň ti budem pripomínať nešťastie, ktoré sa ti stalo.
Povedz jediné slovo a ja sa postarám o to, aby si zažil peklo zaživa.
Jediné slovo a dostaneš lobotómiu s mojim rukopisom.


So mnou svoje vyjebané hry hrať nebudeš!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky