Ako lepšie definovať "wrong"

Som vytretá ako riad v luxusnom penzióne. Ledva sa držím na nohách ale je to príjemné. Umŕtvenie mozgu.
Akosi som v hlave pána Bohatého už pochovala. Vzdala som sa nádeje na nič aj keď ma to v istých sekundách láka. Zatváram oči a počujem jeho benzínové kone. Ešte stále cítim na predkoleniach ich horúci dych. Adrenalín mi aj dnes zovrie srdce, keď si spomeniem ako ohlušujúco pískal vzduch, keď sme kone pustili na plný plyn. Hukot a srdce až niekde na obežnej dráhe. Kamióny sa sotva stíhali uhýbať a oceľové svaly nás delili na atómy.
Nemôžem ho stretnúť, žiak by predčil učiteľa.
Mne chýba len tá elegancia ale ináč som o kus ďalej. Len to neviem podať tak vznešene ako on. Ja to hádžem.

Utieram tu sopel do rukávu a pri tom žijem v dokonalom svete.
Pár hlbokých zakopnutí- fajn, tie k vývoju nutne potrebujem
Noci plné nespavosti- som jednoducho krehká, depresie oberajú o spánok aj mňa
Namiesto jedla ciga- musím veľa, veľa, veľa meditovať a hľadať v sebe
Plačem nad zlomeným srdcom a pri tom mám otvorené dvere do USA, na Nový Zéland, do Írska a vlastne kamkoľvek, kam si zaželám. Ľudia ako ja nemajú priestorové obmedzenie. Len časové. Buď to zafunguje do troch mesiacov alebo smola....
V kľude môžem písať článok o tri dni z Kuby alebo z Cejlonu. Nemám nekonečný účet ale na tú wrong letenku sa vždy nájde (hlavne v cudzích vreckách, keď si zaplatia originál reality show). Spokojne môžeš byť aj v angličtine mentálne retardovaný ale kým vieš umyť riad a aspoň nakresliť svoju jednoduchú vetu, tak si job nájdeš. Hladom neumrieš, padať budeš od únavy ale budeš na mieste, kde hviezdy svieta z iného uhlu.
Budeš napr. 6 dní v týždni moknúť na Islande a obkukávať Auroru Borealis. Alebo sa budeš hajdákať 5km po švédskom vidieku k najbližšiemu obchodu pre pivo a cigy.
Miestami sa bojím tej zvláštnosti. Viem, že to neskončilo, že sa niekam ešte zaručene vyberiem. Hraničný termín 3 mesiace beží.
Včera som zašla za Zajacom do Lesa. Zatúžila som po jeho múdrosti a čosi zabalila. Patrí sa prísť s nejakou drobnosťou.
Posadili sme sa už koľkýkrát na balkón a odpálili pravdu. Rozprávala som mu o mojich strastiach a Zajo ma infikoval svojimi poznatkami.
Keď sa stretnú dvaja wrong positive.... Debaty s ním sú ako dialógy so Sokratom. Učím sa a posúvam ďalej. Takého priateľa by som želala každej živej bytosti. Môžem sa u Zaja spokojne vyzliecť do naha a ľahnúť do jeho postele. Maximálne ma čapne po zadku a zašepká nejakú perverznosť... Ale nikdy nič viac. Škádlime sa cynickými poznámkami ale nikdy sa nezraňujeme. Sme úplne rozdielny ale rozumieme si v mnohých smeroch.
S ním by som odišla aj na koniec bytia. Síce by sme si liezli na nervy ale dokonale by sme ladili.

Príchody o tretej taxíkom bolia. Tri ráno a normálna osoba spí.
Ale to by sme nesmeli byť vo wronsvete.
Mňa sa nikto na nič nepýta, nikto ma nesleduje, nikto nerieši môj život. Keď odídem o druhej ráno, je to jedno. Keď sa ukážem po troch dňoch, je to jedno.
Nie som domáce zvieratko, ktoré bude chodiť dvakrát do dňa. Mňa pustíš a vrátim sa až uznám za vhodné. Viem, kde je domov ale nelipnem na ňom. Spokojne ti zahlásim, že sa vrátim o týždeň a idem na opačný koniec republiky.
Som wrong!

Nie som wronz presvedčenia. Nemôžu za to ani traumy v detstve, ako by povedali psychiatri. Som wronz DNA. Ten wrongén tam jednoducho je. Zlyhanie systému a vytvorenie jedinečného erroru. To čo baví väčšinu populácie je pre mňa odpad. Fičím na čudných(wrong) veciach. Hlas môjho vnútra je divný(wrong).

Užívam si život tým wronspôsobom. Beriem len tie wronveci. Uznávam len wronsmery...

Strašné pŕznenie jazykov. No, nepoznám lepší výraz ako wrong. Nedokážem to správne namaľovať v slovenčine ale dokonale to vystihuje anglické wrong.
Keď chceš porozumieť textu, musíš sa ponoriť do slov a vychutnávať ich. Vtedy moje wrondáva zmysel a dokresľuje verne situáciu z môjho Paláca.
Wrong


Rozmýšľam, koľký z vás sú wrong a pochopia ten malý náznak. Koľko wrong positivnás bude.
Proste som sa tak narodila a nikdy to nebude iné....

Komentáre

Obľúbené textové zvratky