Vrtiac zadkom do rytmu Života

Zvláštne obdobie nastalo v mojom živote. Ani neviem, či je to tým počasím alebo tými malými úpravami v mojom myslení.
Tak veľa pozitívnej energie z mojej hĺbky vyviera až neviem čo s ňou.
Vrtím sa v rytme hudby,
v rytme vetru,
v rytme slnka,
v rytme svojho srdca.
Mám chuť kričať, že život je úžasný a dokonalý.
Každým dňom mám pocit, že žiť je to najkrajšie, čo môže byť. Vidím zázraky v drobnostiach a svet v tak pestrých farbách.
Som ten blázon, čo sedí počas letnej prietrže na lehátku v plavkách, fajčí cigu, mokne a smeje sa ako dieťa. Bolo by naivné si myslieť, že nemám žiadne starosti. Mám ale beriem ich s ľahkosťou. Zmení sa niečo, keď sa rozplačem? Nezmení a s úsmevom ide všetko akosi ľahšie. Úprimný úsmev vyvoláva v neúprimných ľuďoch závisť a úprimný ľudia ten úsmev znásobia a vrátia späť. Dobrá nálada je easy spôsob ako spustiť samotriedenie otravných tragédov z môjho okolia. A ja sa len smejem. Skoro vždy sa smejem. Môj život je ľahký a pestrý. Utápanie v depresiách ma už dávno prestalo baviť. To nechám iným. Ja chcem žiť a milovať svoj deň. Tešiť sa z maličkostí a smiať sa každej prkotine, ktorú si veľavážení nudní a životom otrávení ľudia nevšimnú.
V Pekle som už bola ale nie je to nič pre mňa. Svoje hriechy som si tam odtrpela v naivnej predstave, že musím. Peklo si vytvárame sami...
Ďakuj!
Za všetko dobré i zlé. Slovo ďakujem hovorím tak často, až mám dojem, že iné nepoznám... Ale bráň sa pocitu, že chceš vyjadriť svoju vďačnosť...
Jednoducho život :)


Komentáre

Obľúbené textové zvratky