Jabloň Planá

Zas sedím a plačem. Záchvat smiechu ako sa patrí!
Nevinný dialóg s náhodným okoloidúcim ma prinútil k zamysleniu. Som strašná mrcha. Jabloň Planá! Ako sociálny chameleón. Prispôsobujem sa každej osobe, ktorú stretnem. Chceš afektovanú extrovertku? Nie je problém. Chceš mysliacu introvertku, filozofku? Nie je problém. Nie vždy ma to však baví. Viem, kde musím mať dokonle premyslenú masku a kde si môžem dovoliť chyby. Niekedy však nemám svoj deň. Hlavne keď zistím, že obraz je hlúpy a primitívny na to, aby som ho zrkadlila. Takých ľudí si dávam na raňajky.
Nemám rada tupé ovce, to sa potom nekrotím... Je skvelé vykazovať prvky manipulatívneho vysokointeligentného narcistu. Svet je potom jedna veľká zábava! Hra so živými bábkami!
Niekedy ma to nebaví, to sa sťahujem z hry a odchádzam do svojho myšlienkového sveta, kde sa túlam záhradami a svojim panstvom.
Pri mojich pánoch je to iné. Tam som sama sebou, nahá až na kosť a jemná. Páni sú výber z mužov. Tí najlepší, najinteligentnejší a všetko ostatné NAJ pre mňa. Som citový a myšlienkový kanibal. Uspokojujú ma obrazy cudzích svetov. Milujem spoznávať iné svety, iné bytosti. Verím im viac ako sebe. Napĺňajú ma tak ako nič iné na svete. Svojim vlastným spôsobom ich milujem. Dávajú mi pocity aké mi vzťah nemôže dať. Hodina znamená hodina úderov srdca len pre mňa. Venujú mi svoj čas, svoju energiu, kus seba samého. Nie je to len o zastrčení penisu. Otvárajú mi svoju posteľ, obnažujú sa až n kožu, dovolia mi priviesť ich až k Malej Smrti (orgazmus), môžem pri nich byť sama sebou, kričať do tmy i hrýzť do ramena, driapať i hovoriť o hovoriacom lese. Nie som vzťahový človek, nie som skrotiteľná a predsa milujem celým srdcom. Je to taká moja láska, neobmedzená a úprimná. Milujem ich, chcem aby boli šťastný, aby našli svoj pokojný prístav. Ale kým ho nenájdu, rada im vyčarím úsmev na tvári. Nechcem za to nič, len kúsok času a pozornosti. Zamilovávam sa do nich aj keď viem že mi nikdy nebudú patriť. Nikdy nespravím ich svet šťastným. Ale ja nechcem večnosť, chcem len pár úderov srdca. Je to ako láska Líšky a Malého Princa. Viem, že raz odídu ale zmenili moje vnútro, dotkli sa mojej duše a nikto už nebude rovnaký. Poznačili ma a ja som za to vďačná!
Vraj je môj odmietavý postoj ku vzťahom spôsobený tým, že budem radšej sama ako v nefunkčnom vzťahu. Ja chcem buď všetko alebo nič.
Pán Feminista ma rozosmieva. O tom ti napíšem niekedy keď budem triezvejšia... Vieš, čo mi povedal???


"sama samučičká jak loďka... ako holubička.... jój, aké ste jemnulinké a osamotené... do piči"

Komentáre

Obľúbené textové zvratky