V trenkách a tielku o strate panenstva

Celý deň sa povaľujem v posteli a žeriem paraleny na teplotu. To, čo som chytila sa môjmu imunitnému systému ani trochu nepáči. Tak som dostala radikálnu STOP-ku a som práce neschopné stvorenie. Tak si krátim obdobia, keď som hluchá na jedno ucho čítaním a písaním s kde kým a samozrejme s pánom Uniformovaným. Konečne mám čas sa mu venovať. Je zvláštne ako ma to teší....
Sedím si tak a rozmýšľam o tom ako som prišla o panenstvo. Žiadna sláva to nebola a ani tá spomienka nie je nejaká extra. Skôr by som povedala, že to bolo tragikomické a s rokmi môj mozog tú nepodstatnú spomienku vytesnil. Bolo to v mojom druhom vzťahu a za veľa to vážne nestálo. Milovali sme sa ale čo sa dá čakať od 16-ročných amatérov?!
Až o pár rokov neskôr som zažila ako má vyzerať správny sex. Niekde však začať treba a teraz sa už tým nepodarkom smejem. Dnes už sa to roztáča v iných úrovniach.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky