Starý Vlk- chronický milovník žien

Rozhodla som sa podeliť o spomienky na jedného pána, ktorého mi osud zavial do cesty.

Ako to už býva, aj ja som svoju pubertu strávila na internete. Tam som narazila na Starého Vlka. Ak si pod tým pojmom predstavíš starého chlapa, ktorý namotáva dievčatá, tak nie si ďaleko od pravdy.
Starý vlk namotával aj mňa. Na rozdiel od starých úchylákov mal však úroveň a šarm. Ako panna som bola pre neho neodolateľným sústom o ktoré sa rozhodol bojovať. Rolu dôverného priateľ hral skvele ale mne sa za nič nechcelo padnúť do rúk práve jemu. To fakt nie, vtedy tá myšlienka bola šialená!
Jeho záujem neopadol ani keď už som pannou nebola. Mladé dievčence boli jednoducho jeho lovnou zverou, na ktorej si rád pochutnával. Ale ja som stále bola proti. Nepomáhali ani reči, že mi ukáže ako vyzerá dobrý sex a že ma čo to naučí.
A tak šli roky plné naťahovania. Keď ma naštval tak som urobila scénu a odohnala mu potencionálne koristi. Išiel puknúť od hnevu ale stále zachovával kľud. Jasné, cez net som bola odvážna čaja. Prišli aj obdobia, keď sme sa odmlčali na dlho a potom si k sebe zas našli cestu.
Tak dlhú predohru (rátaj v rokoch!) nezažije len tak niekto.
V momente, keď sa môj svet zrútil a ja som už nemala čo stratiť som si na neho spomenula. Bolo to v časoch, keď som ešte študovala na výške. S malou dušou som sa ozvala a on naplánoval zvyšok. Adrenalín z divokého dobrodružstva som mala až v končekoch vlasov.
Nakoniec, po toľkých rokoch sme sa konečne stretli v jednej posteli!
Skutočný odborník sa spozná ľahko a tím aj bol. Nemal však na mňa veľa času, nemohol len tak vypadnúť z rodinného harmonogramu.

Žiaden happy end sa nekonal. Vrátili sme sa každý do svojho života. Dnes z času na čas prehodíme pár slov, pošle mi fotky svojich vnúčat, porozpráva ako sa majú deti, čo nové s manželkou a ako ho trápia mladé žubrienky (pulce).
Aj z času na čas padne nejaký návrh ale ja ho s úsmevom odmietam. Už som niekde ďalej aj keď za tie spomienky mu ďakujem....
P.S.: Zabudla som- on bol vždy chronický milovník žien. Svoju manželku podvádzal stále a tá zavrela nad tým oči ale patrične mu pristrihra krídelká. Takým ako on sa ale nikdy nedá dostatočne pristrihnúť... Vždy budú poletovať

Komentáre

Obľúbené textové zvratky