Pravda ma privádza na pokraj šialenstva

Musím to zo seba vypľuť. Musí to ísť na svetlo sveta lebo sa zbláznim. Som malá kôpka nervov a od skoku ma delí len kúsok. Ten tlak na moju psychiku je neznesiteľný. Ak by psychika, psyché, duša či ako to pomenovať mala kosti, počuli by ste trieštenie. Neviem si to priznať, láme ma to. Najradšej by som zaliezla do skrine a rozplakala sa ale to by mi nepomohlo... Ale poďme poporiadku.

Moje podvedomie má zvláštnu vlastnosť. Dokáže vytvoriť komplexnú myšlienku, či obraz a pretlačiť ho až do vedomia. Jednoducho zalezené za vedomím sleduje, skladá, analyzuje až nakoniec príde moment, keď len nechápavo krútim hlavou, že ako to dokáže. Je skutočne veľmi pozorné a ja to nedokážem dopísať.... Moje pocity sa menia z extrému do extrému...
Som v pivnici.... FUCK!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky