Pán Bohatý a Jahody

Z času na čas zaškúlim na mail, či náhodou neodpísal.... Jasné, že nie! To by bolo proti jeho presvedčeniu.
A predsa mi chýba!
Keď v noci fajčím na okne a moju pozornosť upúta pobehujúca kuna, spomeniem si na neho. Nechcel mi veriť, že u nás behajú kuny. Až raz, keď ma neskoro v noci vrátil domov a my sme ešte kecali v aute ju zbadal. Prekvapene zagúľal očami a sledoval ju až kým sa nestratila v tme. Ja predsa neklamem :) !
Pamätám sa ako som odkladala prvé stretnutie. Nemala som čas a keď sa nakoniec ozval, mala som mokré vlasy alebo inú neplechu. Keď sa Hviezdy usmiali a nastala správna konštelácia, tak sme sa konečne stretli.
Padla na zadok!
A že poriadne. Pánko na úrovni a v úžasnom aute. Zaiskrilo sa mi vtedy pred očami. Celú noc sme vtedy strávili dlhým rozprávaním a ja som vedela, že mi ho do cesty hodil sám Vesmír.
Veľa nočných hodín sme strávili kvákaním o všetkom možnom i nemožnom, oblom i hranatom. Ako keby bol vstupom do iného sveta, kde čas plynul ináč a všetko bolo zreteľnejšie. Stal sa zrkadlom, cez ktoré som videla samú seba bez ilúzií. Ukazoval mi, že nič z toho, za čo sa hanbím, či čo ma trápi nie je nenormálne.
Jeho auto bolo odrazom neho. Žiaden prehnaný luxus ale stále riadny nášup. Taká decentná perla, kde sedačky voňali kožou, interiér sa zrodil v geniálnej hlave dizajnéra a motor krásne spieval. Silu 300 koní som pochopila až keď sme si to po ceste hnali 270km/h. Bol sklamaný, že nekričím hrôzou. Smial sa tomu ako som pišťala od radosti. Cez fučiaci vietor to bolo sotva počuť. Smial sa, keď som pišťala radosťou a pýtala si ešte, keď sme sa preháňali po serpentínach v lese. Vtedy zastal a povedal mi, nech sa postavím za auto.... Ech, zaľahlo mi v ušiach. Stala som sotva meter a pol za autom, keď vyhnal otáčky na maximum. Zážitok, že aj teraz mám husiu kožu.
Pamätám sa ako sme sa v jeden horúci deň vytratili z mesta. Šli sme až na koniec cesty a na lúke, ďaleko od ľudí sme si rozložili deku. Jeden vedľa druhého, jemne hladení slnečnými lúčmi a v úplne inom svete. Napchávali sme sa jahodami, ktoré som doniesla. Šepkal mi o tom, že ma vezme kamkoľvek si zaželám a ja som snívala o bielej pláži a horúcom slnku....
Vtedy sme sa smiali tomu, že až ma moja práca omrzí, pôjdem robiť striptérku. Pýtal sa ma, či mám v pláne odísť na západ. A ja že nie, budem opačná a pôjdem na východ, na Ukrajinu... Tam zaručene budú potrebovať striptérku bez praxe (ako reakcia na politickú situáciu)....

Chýba mi
Chýba mi ako ma škrtil svojími dlhými prstami a ja som bola v siedmom nebi
Chýba mi jeho vybrúsený zmysel pre humor
Chýbajú mi jeho vznešené pohyby a gestá
Potrebovala by som počuť jednu z tých múdrostí, ktoré zo seba sypal s ľahkosťou

Komentáre

Obľúbené textové zvratky