Cestou necestou

Sledujem krajinu za oknom. Je april, luky a polia pokryla jemna vrstva snehu a kde tu vidiet srnky. Ako len lubim ten kraj.
Sedim a rozmyslam ake to asi je, zit v takej dedine Panu Bohu za chrbtom, ktoru by zmazali z mapy, keby okolo nesla trat. Som vazne tak pohodlna? Co by som robila pocas dlhych noci? Len priroda okolo a susedia. Do civilizacie daleko, bar v nedohladne a moznost utekat medzi ludi minimalna. Vecne cestovanie niekam, kde to zije. Ale zas, sediet si tak rano na zahrade, pit kavu a pocuvat vidiek. V niektorom zo zivotov to musim zazit.
Je skoro rano a ludia este spia. Som len ja a moje myslienky. Jasne, ze som zvarala tak mam divoke uvahy. Kolko mrtvol je poschovavanych v roznych opustenych garazach? A co je v tych bez mrtvol?
Heh, spominam si na ulety s Macom. Tazkym zvaracom. Odpalili sme na jeho mini balkone sli kukat dokument o lete v teplovzdusnom balone cez Afriku. Vytrety jak hladka muka sme aj zabudli, ze sa chceme milovat. Fajn zivot ma Maco. Das si rano, das si s kamosmi, zijes easy zivot ked mozes byt stale nad vecou a nic ta netazi. Chcelo by to zaviest viac pohodlia a slobody aby som mohla aj ja. Nie vecne preratavat kolko casu mam vobec na spanie pred tym, nez uteciem zas do roboty.
Heh, by ma zaujimalo, ci aj iny snivaju o odlisnych zivotoch nez ake ziju. Chcem zit vela odlisnych zivotov. Nasavat tu roznorodu energiu a mat nove zazitky
Mozno ani to, co skusam nakoniec nebude dobre. Mozno som prilis zamilovana do svojho zivota nadivoko. Myslienky mi zaleteli aj k Stylovemu. Je to uz dlho, co som ho videla. Tie jeho cynicke a tazko morbidne story z ktorych som odpadavala. A to dokonale telo, ktoreho som sa tak rada dotykala. Tak musia vyzerat Anjeli! Prepnuty egoisticky clenovia specialneho komanda. Kde ja na tie vzorky chodim...
Aj zazitky s panom OKP by som si to strihla znova. Styridsiatnik s eleganciou, urovnou a Obsedantno Kompulzivnou Poruchou. V jeho posteli bolo na urovni aj kukanie do stropu. Zaujimave, ze dalsi starsi chlap sklamany z nepodareneho dlhorocneho vztahu so starsou zenou.
Za oknom chumeli! LOL
Ja som proste extremista a idem az za hranice. Zvaracka, pijacka piva, filozofka, milovnicka muzov s bohatym vnutornym svetom. Neuveritelne co som to za blaznivu bytost.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky