Nahá Bohyňa

Začne to vždy tak nevinne. Prehodíme pár SMS, ktoré sa tvária nenápadne. Zistím, kde si a ty zistíš, kde som ja. Príde jemný a nevtieravý pokyn aby som zmenila polohu. Začnem sa obliekať a popri tom tancovať v rytme hudby akoby sa malo bytie skončiť v ten deň. Potom zázračne zvládnem zrýchlený presun, keď si nestihneš ani obliecť ponožky a ja ti už čvirikám do mobilu aby si mi prišiel otvoriť. Keď chcem, nemožné neexistuje a žiadna vzdialenosť nie je dosť veľká na to aby ma zastavila.
Vpustíš ma do bytu a ja si s úsmevom vyzúvam topánky, vyslobodzujem sa z bundy a popri tom si mumlem tie bláznivé nezmysli nad ktorými len krútiš hlavou. Nechám sa navigovať na pohodlné miesto, kde môžem zložiť svoje telo. Prebytočné kusy oblečenia nemilosrdne zhadzujem zo seba.
Podprsenka? Rifle? Mikina? Ani omylom! Stačí mi tričko a nohavičky. Nič viac nepotrebujem, keď svoje telo smerujem do tvojej postele. Púšťaš seriál a zatiaľ vedieme zdvorilostnú debatu. Bez nej by to proste nešlo, bolo by to nezdvorilé stretnutie. Zatiaľ si nachádzam pohodlnú pozíciu a robím ti miesto vedľa seba. Tiež zhadzuješ prebytočné šatstvo a ukladáš sa vedľa mňa. Akonáhle sa uložíš už sa k tebe túlim a hľadám bezpečné miesto pod tvojimi mocnými rukami.
Niekedy sledujeme seriál a mlčíme. Niekedy sa staneš terčom môjho záujmu. Vtedy sa otočím k tebe a rukami skúmam tvoje telo. Nežne sa ťa dotýkam a sledujem línie tvojho krku, hrude, ramien, rúk, chrbta... Počúvam pri tom tĺkot tvojho srdca a sledujem tvoj dych. Vieš, že to dokážem robiť celé hodiny. Vieš, že sa nedokážem nabažiť tej krásy a jedinečnosti. Vieš, že milujem dotýkať sa a skúmať iné bytosti.
Sem tam neodolám a venujem tvojmu krku pár vášnivých bozkov. Keby si len tušil ako veľmi sa chcem do teba zahryznúť. Chcem ti spôsobiť bolesť aby si naplno cítil, že som tu. Nemôžem, vrátil by si mi to!
Sťahujem sa z bojiska a čakám na tvoj krok aby sme si mohli zatancovať plný túžby a chcenia. Nenápadne vkĺzneš rukou pod moje tričko a ja sa tvárim nechápavo a nevinne. Nechápavosť sa rýchlo láme, keď ucítim tvoj tvrdý penis a v hlave sa mi rozoznie krik, že ťa šialene chcem. Chvíľu sa zvíjame v klbku ako zmije a naše túžby sa spájajú do jednej.
Zahadzujem tričko až do najvzdialenejšieho kúta, vyzliekam sa z nohavičiek a sledujem úžas v tvojich očiach, ktorý prebúdza Bohyňu driemajúcu vo mne. Vyzliekaš sa a Bohyňa preberá kormidlo.
Prišla som len kvôli tebe. Na ničom inom nezáleží, chcem potešiť nás oboch. Ukradnúť si pár úderov tvojho srdca.
S potešením si na teba sadám a ten moment, keď prenikáš do mňa je ako atómovka. Neexistuje už cesty späť a ty sa ako malý chlapec odovzdávaš do mojich rúk. Z očí ti žiari radosť i očakávanie. Vieš, že to, čo ti urobím bude nezabudnuteľné.
Bohyňa si vychutnáva tvoje vzdychy, keď voláš Boha a zvieraš moje boky aby som neprestávala. Tvoja rozkoš je i mojou. Tvoje potešenie je i mojim potešením. Bohyňa rastie až k samotným Hviezdam a vychutnáva si tú moc, ktorú si jej dal. Spraví čokoľvek o čo zažiadaš.
Nakoniec sa zvíjaš v orgazme, keď prehĺtam a odháňaš ma, keď neprestávam sať a ty už nemôžeš vydržať aký je precitlivený.
Bohyňa jása, zabila ťa malou smrťou. Dal si jej možnosť ukázať svoju tvár a potom sa unavene skrútime do klbka a svet môže zaniknúť...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky