Nočná návšteva

Posledný článok som len narýchlo dopísala. Pán Uniformovaný si zmysel, že ma príde navštíviť. Som sa nevedela dočkať až sa dochomietne a ja sa budem môcť na neho vrhnúť. Je na ňom vážne čosi fascinujúce, čo ma nenechá na pokoji. Ten jeho krk, ktorému sa rada venujem. Nežné bozky i brutálne uhryznutia. Zbožňujem, čo to s ním robí a robila by som mu to stále!
Nechal, nech si robím, čo chcem. Užívala som si pózu pani dominantnej, čo si vezme, čo chce. A on sa len smial. Smial sa mojej Bohyni, ktorú vytiahol na povrch.
Vždy ma budú fascinovať chlapi, čo podržia a nechajú ma, nech si užívam. Tá jeho výdrž ma prekvapila. Moja únava po skoro hodine až takým prekvapením nebola. Ja musím byť nymfomanka alebo aspoň musím milovať sex.... Ach! Na chvíľu ma nechal vydýchnuť a vymenili sme si pozície. Zdrapil ma za vlasy, zvieral môj jemný krk v rukách a ja som sa trieštila blahom.
Vrátila som sa zas do svojej pozície Bohyne a moje ego rástlo, keď sa smial a doticha jemne šepkal: "och, Bože"
Krásna noc. Krajšia ako moje sny....
Skrútili sme sa spokojne do klbka a driemali až kým nemusel ísť...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky