Sex náš každodenný

Toto ráno by mohlo byť ešte krajšie... Hej ale to by som najprv musela mať poruke nejakého chlapa. Keďže žiadneho v dosahu momentálne nemám, môžem len utrieť slinu a riešiť svoj deň. Neviem, či je niečo krajšie ako začať ráno dobrým sexom. To potom aj celý ten deň má iný náboj... Len nie tak ako minule. Neviem, čo to Pána Urodzeného napadlo ale zmyslel si, že musím mať orgazmus. Statočne sa do toho obul a výsledkom bolo, že ma absolútne škrtlo. Viac ako hodinu po tom sa mi ešte triasli ruky, že som povylievala kávu z hrnčeka a nezasvätení okolo mňa len nechápavo krútili hlavou.

Ach, keby ste len vedeli, čo ten so mnou dokáže urobiť! Je to taký fascinujúci akt, keď podľa môjho vnímania jeho ego narastá do astronomických výšok a ja ho môžem potešiť tým najkrajším čo v zásobe mám.

Ale mierne som odbočila. Často krát mi po sexe behá po rozume, že keby si celý svet pravidelne užíval (ale podotýkam, že kvalitný sex!) neboli by vojny. Aká to hlboká myšlienka! LOL Nymfomankou zaručene nie som len si myslím, že sex dvakrát denne by bolo pre mňa tak akurát. Len keby mali moji chlapi na mňa čas a keby som nebola vo večnej časovej tiesni.... Vyjebaná práca, žerie všetok môj čas. Jasné, čo by som čakala, keď žijem na slobodnej nohe?! Vo vzťahu by to bolo zaručene iné ale pre mňa sú vzťahy španielska dedina, chaos bez zmyslu :D Jajč!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky