Ruža vo zveráku

Tomu som zas dala. Včera večer som ostala sama doma a popíjala vínko. Pokojný večer, ktorý mala narušiť návšteva. Ozval sa po dlhej dobe, poznáme sa už pár rokov, voľačo sme si spolu odpili za dávnych čias u nás doma. Veľakrát bol súčasťou dvojice, ktorá uprostred noci zaklopala na dvere a žúr začal. Pozval sa sám a mne to bolo jedno. Vždy len sľuboval, že sa zastaví a koniec koncov, nečakala som od toho nič. Voľakedy sme po sebe horeli túžbou ale v zlých momentoch. Raz som bola zadaná ja, raz on, potom sme si poskákali do vlasov a všetko utíchlo. A zrazu sa objavil na prahu.
Sedeli sme, popíjali a kecali. O všetkom i o ničom.... A potom akoby sa osmelil a prisadol si ku mne. Prisadol a rýchlejšie ako by človek čakal sme skončili zamotaní v klbku vášnivých objatí a bozkov. Čakala som na to tak dlho, až som zabudla, že čakám. Fajn, zbytočné keci bokom. Stáli sme zrazu nahý v mojej izbe. Až vtedy som si uvedomila aká som pri ňom maličká. Predstav si chlapa, čo má minimálne sto kíl. Kostru potiahnutú veľkými a silnými svalmi, muža sily, ktorý keď dobre udrie, piješ slamkou ešte aspoň tri mesiace. Krásny pohľad a ešte krajší dotyk. Tie svaly pod mojimi rukami, tá sila ma opájala ako vínnu mušku. Vyvalila som sa k nemu do postele a pripadala som si úplne maličká a krehká, hladil ma svojimi rukami po chrbte a ja som nebola v porovnaní s ním nič, len stebielko trávy.
Malá slečna, ktorá sa z malej rýchlo zmenila na veľkú bohyňu túžiacu len po ňom. Po pár oťukávacích sekundách som rýchlo prišla na to, že ho môžem mať v hrsti... Veľakrát tú noc šepkal moje meno. Veľakrát ďakoval Bohu-resp. Bohyni vo mne. Vždy, keď som bola hore, a to bolo skoro stále, som si ho podmaňovala. Premyslené pohyby aby cítil každý aj milimetrový pohyb, aby cítil, že ho chcem potešiť, aby vedel aká bohyňa vo mne driema. A mne sa to páčilo rovnako. Moje ego pri ňom rástlo do celého Vesmíru. To, z čoho on kričal moje meno bolo pre mňa rovnako potešujúce. Proste chlap, čo drží, nechá ženu nech si robí čo chce a užíva si to plnými dúškami!
Skvelý sex na ktorý som čakala tak dlho. Keby toľko nevymýšľal, mohol ho mať už dávno!
A ako to dopadlo?
Strihli sme si to 4-krát ako zmyslov zbavení narkomani. Stále nám bolo málo, ako bezodné jamy. Únava a skorá ranná hodina naše rozjímanie o bytí škrtlo. Nevládala som stáť, nohy sa mi triasli a v duchu som si šepkala aký božský chlap! Fantastický v posteli a so skvelým telom... Ach, voda divoká! Smiala som sa, keď sa obliekal a roztrhol sa mu kožený opasok. Smiala som sa, keď si vzal ten môj ružový a pri odchode ma nechcel pustiť z náručia.
Ach, voda hlboká!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky