Pán Urodzený a Ja

Ťažko povedať ako nás cesty osudu zviedli dokopy. Náhody neexistujú, takže to musí byť dobre mierený zámer. Už je to viac ako pol roka, čo sa poznáme a pravdou je, že mi pomáhal aj pomáha riešiť niektoré ťažké rovnice života. Predsa len, je starší ako ja a vidí vecí z iných uhlov. Naše začiatky boli komplikované, ja som sa liečila zo svojho ex, ktorý so mňa urobil chodiacu trosku. Ego som pomaly budovala od základov a o dobrom sexe som nechyrovala. Boli sme k sebe otvorení a tak vedel ako to so mnou je. Vedel, že viac ako rok som nemala orgazmus, úletov síce bolo dosť ale o ich kvalite by sa dalo polemizovať. Samozrejme, že sa do toho obul a predviedol svoje schopnosti. Pamätám si to doteraz, prišiel po mňa, keď som večer skončila v práci. V izbe svietila červená lávová lampa a vtedy, po tak šialene dlhej dobe mi pripomenul krásu malej smrti. Bolo to znamenie z čistého neba! Konečne niekto, pri kom som sa dokázala uvoľniť a veriť mu.
Ako jedinec, ktorý musí všetko odskúšať lebo predsudky sú čímsi, čo mám asi len na ozdobu som sa nechala ukecať na anál. Vlastne som bola aj zvedavá, aké to je a on bol vhodný adept, ktorému som sa mohla s dôverou odovzdať. Na moje prekvapenie to bolo čosi nové a zábavné. Ale tejto zábave sa oddávam len s ním.... On jediný!
Kým bolo vonku ešte horúco a času nebolo veľa alebo nebolo miesto tak sme vzali auto, deku a jednosmerka na lúku ďaleko od ľudí. Koľko ja som mala odretých lakťov a kolien. Predsa len, deka na lúke nie je taká pohodlná ako posteľ. Ale to vzrušenie, že nás môže niekto načapať! S ním je asi všetko jedna veľká zábava.
Náš vzťah s výhodami však podlieha prísnemu utajeniu. Sú veci, ktoré sa ťažko vysvetľujú a vekový rozdiel medzi nami tiež nie je zanedbateľný. Takto je to asi lepšie, chápem, že jeho priatelia by z toho boli asi kúsok mimo. Istým spôsobom, mne vlastným, ho šialene milujem. Je tak úžasný a dokáže byť tak nežný i keď v momente je z neho cynické hovädo, že mu želám len to najlepšie a najkrajšie. Nech už je to so mnou alebo bezo mňa.

Muž ako on si to zaslúži!


Komentáre

Obľúbené textové zvratky