Krásna Abigail

Oukej:
skoré ranné vstávanie
šialenstvo v obchode
nariekajúca ranená kreditka
predávkovanie kofeínom
nalievanie sa alkoholom
zoznam, ktorý nikdy nie je celý
ponorková choroba
ciga za cigou

Už aby tieto pekelné sviatky boli za nami lebo budem na mizine ako totálny prefajčený alkoholik. Šaliem a podlamujú sa mi kolená, furt niečo chýba a z môjho konta rýchlosťou svetla miznú peniaze... Yeah! Vraj sviatky pokoja a radosti.... Obyčajný BULLSHIT!
Ale prejdime k niečomu krajšiemu. Oveľa krajšiemu a zvrátenejšiemu. Pán Nový.... teda mala by som ho premenovať ináč, skôr Pán Uniformovaný, to by bolo presnejšie, my vymyslel nové meno. Volá ma Krásna Abigail a funguje to. Vždy keď to zbadám alebo začujem, je to ako kopnutie do brucha, hneď spozorniem... Ou jéééé a medzi týmito riadkami sa nalievam jahodovou vodkou, aby moje mentálne zdravie netrpelo.... Príde mi to celkom milé i keď už na isto viem, po tom, čo sme si to včera kvázi vydiskutovali.... Hej diskutovali, som sa naliala jak krhlička.... Že sa nemusím báť nejakých citových väzieb, je to len prostoduchá súlož s nejakým tým prifarbením aby to nebolo také nahé ako päsť na oko.
Večer sme mali zaujímavú debatu, takú zvláštne zvrhlú. Vysvetľovala som mu, že ak by ma mal niekto zabiť, tak chcem umrieť rukou inteligentného človeka. Pre mňa by bolo neodpustiteľným znesvätením, keby ma nejakým tupým spôsobom zakilloval nejaký dilino. To by som sa prišla pomstiť! Zvrhlo sa to, keď som ho označila za vysoko inteligentného a poprosila som ho, že až ma bude odpratávať z tohto sveta, nech trafí presne na komoru. Aby som neznakovala a nevyhasínala vystrašená v ukrutných bolestiach. Pán Uniformovaný mi sľúbil, že to urobí tak, aby som netrpela a že si ma uctí, že spotrebuje všetko aby moja smrť nebola zbytočná....
Aká romantika pár dní pred Vianocami, že?! Zvráteným mysliam je to jedno, sviatok, nesviatok, smrť je večná rovnako ako život....
Krásna Abigail, choď si ešte naliať a upokoj svoje plačúce materialistické vnútro, naj zabudne na tie peniaze, čo vyleteli z okna .... LOL

Komentáre

Obľúbené textové zvratky