Nezvestná deň a pol

Pracovný týždeň sme úspešne zvládli a ráno, po šichte už stepovali pred barom, kedy otvoria. Fajn, bar nie, pajzel pre socky, čo už od rána nasávajú. Prekvapením bolo, že sociek sa za chvíľu zbehlo celkom dosť. Zaklincoval to vzorný otecko, ktorý si sadol k automatom a nechal malého haranta si tam pobehovať. Fajn, spili sme sa jak hovadá...
Domov sa so mnou ťahal môj už súčasne bývalí.... Najprv smer sprcha a potom poďho na vec. Fajn, lezie mi na nervy, sex s ním nie je práve to orechové, po čom by moje srdce pišťalo ale OK, lepšie ako nič. Prekvapenie však zahrali moje niekoľko dní kondenzujúce chute.... Nešlo ani tak o neho, či jeho dušu... Išlo jednoducho o jeho penis a orgazmus, ktorý mi priniesol....
Úloha splnená, šla som spať. Po prebudení s hnusnou pachuťou v ústach som zistila, že spí vedľa mňa... OK, vymotala som sa z postele, zabalila do županu a poďme na cigu. Holohlavý, môj spolubývajúci sa veľmi potešil... Jak keby prišli Vianoce, ktoré môže potľapkať po zadku.... Na balkóne sme zosnovali plán, že môjho súčasného bývalého zbavíme, dorazíme fľašu vodky a dáme si slamku. Nemuseli sme sa ho zbavovať, vstal a odišiel pokračovať v ruinovaní pečienky aj sám. Tak davaj ho na balkón, najprv zmotať slamku a potom do seba nahádzať panákov. Pozabávali sme sa ale mňa začalo ťahať do postele po náročnom pracovnom týždni a náročnej rozbíjačke.
Zakopala som sa pod perinu a po rozume mi zas začal behať holý fakt, že už zase mám chuť.... ale už celkom inú, na kvalitný sex, ktorý je ako by ma kombajn osúložil. Nemaj boja, nie som nymfomanka, len nikdy nemám dosť. A ak mám dosť, tak na 15 minút. A tak som opitá a nafajčená vzala do ruky mobil a modlila sa ku všetkým sex milujúcim bytostiam aby bol Pán Urodzený doma a mohol prijať moju ctenú návštevu. Predsa len, Pán Urodzený v piatok večer skoro vždy žije. Bolo milé prekvapenie, že Pán je doma.... Len som spravila jednu zásadnú chybu, keď sa ma pýtal, čo chcem, tak som mu nadrzovku a napísala, že chcem orgazmus. Nenapadlo ma, že to vezme tak vážne, už dávno som mu vysvetlila, že nie som motor aby ma urobil každý a že niekedy sa to proste podarí a niekedy zas nie. Tak som sa vyzliekla z pyžama, obliekla a davaj ho jednosmerka k Pánu Urodzenému. Uprostred noci som sa celá natešená vznášala nad chodníkom a to som ešte netušila čo ma čaká.
Klasika, divoké debaty, sem tam som mala pocit, že mu urobím niečo škaredé, keď pokúšal moju trpezlivosť. Fajn zapli sme film a tvárili sa tak neurčito... A potom sa to zvrhlo. Nežné dotyky, bozky kam len pery dosiahli.... A samozrejme ten šmejd si kvalitne zgustol aby mi dal najavo, že on JE ten správny mechanik čo dokáže urobiť Môj motor. Najprv tie jeho šikovné ruky a jazyk. Potom statočne držal až kým som neumrela malou smrťou pod ním. Pri ňom je všetko iné, je mojím malým Bohom. Fakt šialene milujem ten pocit, keď je sám na seba hrdý, že to dokázal, že z neho priam sála tá živočíšna radosť keď ma roztriešti na kúsky. Prosto Pán Urodzený a čo by som pre neho neurobila :D Nechal ma chvíľku vydýchnuť a pokračovali sme v šialenom rytme ďalej.... Až do neskorého rána, keď sme sa po piatej skrútili do klbiek a šli spokojne spať :) Tesne po obede sme sa zobudili a rozospato po sebe čumeli. A potom samozrejme, dáme si repete.... Veď by bola škoda krotiť svoje chute. Len potom môj úbohý zadok, bola ťažké na ňom posedieť.... Aj anál má svoje čaro, nebudeme si predsa klamať..... Potom už len ležanie v posteli až do večera
A tak som sa stratila od piatkového rána do sobotňajšieho podvečera... Na mobile milión neprijatých hovorov ale to vieš, keď sa stratím tak poriadne....

Komentáre

Obľúbené textové zvratky