Fľaše bez hrdla

Prilepená na mne si drieme a chrápe ako starý drevorúbač. Na to aká je malá, dokáže píliť drevo kvalitne.
Nechce sa mi dávať svojmu bordelu formu. Vzpiera sa, keď sa ho snažím učesať a aspoň trochu zrovnať. Tak fajn, rob si čo chceš len nerozkladaj oheň v obývačke a nekakaj v kúte. Oblizovanie podlahy ma už nevzruší.
Miesto spánku som sa brodila blatom. Však prečo nie, budem len vygumovaná ako ohavný porcelánový vláčik. Porcelánový vláčik, môže byť niečo ešte gýčovejšie?!
Nepýtajte sa, nepribližujte, dnes tu nie som. Odkaz napíšte dymom a ja si ho už nájdem. Len pozor na gramatiku, Y na nesprávnom mieste ma dokáže zmiasť.
Mali výpredaj tvári ale ani jedna mi nepristala. Snáď čoskoro nájdem tvár, čo sa mi hodí. Dovtedy sa môžem pohupovať ako vlnky na hladine. Len pozor na hladinu cukru...
Počasie ma oklamalo, zas sneží a ja som už v duchu zbierala jarné kvety. Zapískam na rukavice a hádam pribehnú.
Už mi nie si blízky- povedala zástrčka nuláku a zaiskrilo to. Rozvod elektrických rozvodov bez dôvodov.
Nalejme si čistého motorového oleja a tancujme v zákrutách. Ponožky mám naopak, nech si celý vesmír ohreje nohy.
Stačí zahodiť naberačku a utekať opačným smerom. Ak ti pokrievka nadáva, tak ju zahoď tiež. Kuchynské náradie je skrytý nepriateľ, ktorý ťa ošpliecha.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky